האם האתר שלך מוכר אותך?

 

הרי מה שחשוב בסופו שלדבר, או שמא נאמר בתחילתו, הוא שנבין אם האתר שלנו מוכר אותנו, את העסק שלנו, המוצר או השירות המקצועי, וככה נוכל להעריך את תרומתו.

אתר בית שמצליח להעביר את המסר

כשאנחנו מחפשים להעביר מסר, אנחנו מחפשים לשים אותנו כמה שיותר פתוח על הדף, או שאולי נאמר, על מסך המחשב. אם מדובר במסר שחשוב לנו להעביר, כמו מוצר חדשני או שירות מקצועי שעמלנו רבות על מנת להתמקצע בו, אנחנו משוכנעים בכך. לרוב, אנשי המקצוע מתעסקים בהכשרה להיות מי שהם הופכים להיות, ושוכרים את החברה שמבטיחה בניית אתרים לעסקים, כדי שאנשי המקצוע בתחום זה יספקו להם את המוצר, ולכן חשוב לשים לב, שאכן שקבלתם אותו. מוצר טוב הוא אתר שמעביר את המסר שלכם, אתכם, מוכר את מה שרציתם למכור מלכתחילה.

השמחה שבמסר שנקלט

כדי לדעת אם המסר שלכם נקלט, הסתכלו על שני פרמטרים עיקריים, והם, האחד, היכולת שלכם למשוך לקוחות פוטנציאליים דרך האתר, ומכאן זה כבר בידיים המקצועיות שלכם. השני, הוא ללא ספק, הפידבק שאתם מקבלים על מתן השירות או מכירת המוצר, והוא מראה האם האתר אכן שיקף את הבטחתכם האמתית והאם עמדתם בה. מצאו את שני הפרמטרים האלה, שקללו אותם לנתונים, ובדקו את התוצאות ביחס לאתר הבית שלכם לעסק. זו הנוסחה הטובה ביותר.