כתיבת תכנים למטרת בניית אתרים לעסקים

 

כתיבת התוכן הינה אומנות. כשם שאדם מתמקצע בכתיבת מאמרים אקדמיים לאוניברסיטה, כתיבת התכנים לעסק שבונה עכשיו את האתר שלו, מחויבת בתשומת לב לפרטים, כניסה למימד האישי של בעל העסק, והבנה מעמיקה של היתרונות והחסרונות הגלומים בזה, ועבודה בשיתוף פעולה.

כתיבת תכנים אינה מאפשרת כתיבה מתוך עולם דמיוני ושאינו נתון בהקשר, אלא מחויבת בקווים כלליים של קידום ושיווק אינטרנטי, יחסי ציבור ושפה שמוכרת, לא כדי לטמון פח ללקוח שלכם, אלא להיפך, כדי לאפשר לו את מקסימום הנגישות אליכם ולרעיון העסקי שאתם משווקים דרך האתר. אם הרעיון הזה הוא אתם כבעלי מקצוע, או הרעיון הזה הוא מה שמעבר אליכם, החזון שלכם שמתגשם למציאות.

התאמת התכנים לעסק שלכם

ישנן שתי שיטות בחיים כדי לוודא שהמוצר שאתם מבקשים, יגיע אליכם, ממש לפי הזמנה. האחת, הוא לשלוט בדברים, ולתת הוראות מדויקות לכותב התכנים, קווים ברורים ומטרות שאותן תרצו להשיג בעצם הכתיבה. השניה, היא לתת לכותב התכנים את כתובת האתר שלכם ומידע קיים, ולתת לו להתרשם מהעסק שלכם וממכם, ולהבין כיצד אתם פועלים. מכאן ואילך, תנו בו אמון, הא ידע מה לעשות. כמובן, שניתן לשלב בין שתי הדרכים באופן מאוזן.

האפשרות טמונה בכתיבת התכנים

בניית אתרים לעסקים באינטרנט מתחילה בכתיבת התכנים. חשוב לשים לב שהאתר שלכם מלא בתכנים שמאפיינים את העסק שלכם, משווים לו את המראה שנדרש, ומעבירים את המסר, חשוב מכל.